Wednesday, August 5, 2009

Wild About It

Natalie Imbruglia has released a video for album track Wild About It. This is a "buzz" track, it will not be released as a single or shown on television, it's just to generate some excitement for the album online. Want will still be the first single from Come To Life.

2 comments:

MicNic said...

I'm not wild about it.

酒店經紀人俐菁 said...

9 .酒店經紀提供妳安全、穩定的高薪工作,徵想要當傳播妹,上班小姐,酒店兼差,酒店兼職,歡迎學生打工,晚上打工,兼差,兼職工作日領,晚班兼職!!!歡迎年滿18歲加入我們這個大家庭!9 .酒店經紀公司與台北市、高雄市各大型合法酒店長期配合,擁有專業經紀團隊,成員皆在酒店業工作多年,對各家酒店之經營模式、上班所需之手腕技巧皆具有深入之了解,透明化作業方式,為妳爭取最大之利益就是我們的利益!9.酒店經紀提供酒店上班,八大行業,酒店兼職,打工兼差,打工,兼差,現領,兼職,缺錢,傳播妹,假日兼職,賺錢,酒店兼差,鋼琴酒吧等服務!不要輕言進入酒店這個行業!如果不得已,我們將是妳最大的後盾!當妳離開這個行業,希望妳永遠不要再進入這行!邁向妳美好的人生是我們最大的心願!
台北酒店經紀,高雄便服酒店,高雄制服酒店,9.Agency,台中酒店經紀,酒店經紀利菁媽咪,台北禮服式酒店,高雄酒店上班兼職,台北酒店應徵上班,酒店經紀